teamfoto van Van den Hoven Assuradeuren

Over ons

Wie zijn wij

Van den Hoven Assuradeuren is op 1 december 2015 opgericht als volmacht bedrijf van diverse gerenommeerde verzekeraars. Wij zijn een zusterbedrijf van ons bemiddelingsbedrijf Van den Hoven Assurantiën Financieringen Hypotheken B.V. 
Zij verzorgen sinds 1978 hypotheek-, verzekerings- en pensioenadviezen voor particuliere en zakelijke relaties. Meer informatie over deze samenwerking kunt u lezen in onze volmachtbrochure. 

Missie van Team Van den Hoven

Wij hechten als financieel adviseurs veel waarde aan zekerheid en vertrouwen met als doel onze klant te ontzorgen. Daartoe gaan we graag een duurzame relatie aan met onze klanten. Natuurlijk beschikken we over zeer goede vakkennis. Ons credo is dat onze klant weet waar hij bij ons aan toe is; we doen wat we beloven, en we zeggen ook wel eens: ‘niet doen’. En dit doen we al bijna een halve eeuw. Kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons kantoor hoog in het vaandel.
Wij voelen ons persoonlijk verbonden met het wel en wee van onze klanten en dat komt tot uiting in een vaak jarenlange relatie.

Zo werken wij bij Van den Hoven

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten weten wat we doen, hoe wij werken en waarmee ze bij ons kunnen aankloppen. Openheid en transparantie, dat kunt u van ons verwachten. Wij zijn totaal onafhankelijk van leveranciers van financiële producten. Op geen enkele manier hebben zij direct of indirect invloed op ons beleid. De wensen van onze klanten staan bij ons altijd centraal! 

Reactietermijnen

We hanteren de volgende 1e reactietermijnen:

  1. Binnen maximaal 5 werkdagen worden uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
  2. Binnen maximaal 5 werkdagen krijgt u de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
  3. Binnen maximaal 5 werkdagen wijzigen we na uw opdracht uw lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook uw verzoek tot beëindiging).
  4. Binnen maximaal 5 werkdagen ontvangt u na wijziging of aanpassing uw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
  5. Binnen maximaal 5 werkdagen beoordelen we uw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van uw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
  6. Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
  7. Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij uw klacht in behandeling. U ontvangt hiervan een bevestiging van ons.

Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.

Klachtenprocedure

Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen met u tot een oplossing te komen. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.015866
Postbus 93560 
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99

 

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.